vrijdag 2 mei 2014

Nog maar een poging


Het was een heerlijke ochtend! Lekker buiten gespeeld, vers fruit en cakejes gebakken! Het liefst eten ze aan 1 stuk door, toch ongelofelijk wat er zonder moeite in zo'n lijfje allemaal naar binnen gaat! Een gebed zonder eind.....




Net als mijn grote probleem, DE WAS.
Ja heb vandaag weer een poging gewaagd... met de kinderen erbij, maar ben er weer meteen achter waarom dat ook alweer niet werkt. Het is gelukt maar mijn god wat een gedoe. 



Ik had bijna alles opgevouw (ja dat strijken heb ik opgegeven) staan ze het achter me gewoon weer uit de manden te trekken!!! Maar goed.... de was was zo goed als klaar, door naar het volgende. Roos haar kamer even stofzuigen en stoffen. Ook dat werkte niet... ik ruimde op, en zij trokken het weer uit de kast! Alle kussens van het bed... en ja hoor, daar ging het dekbed! Een blauw oog van de rondvliegende LITTLE PEOPLE en uiteindelijk was het een grotere rotzooi dan daarvoor en was het om kwart voor 6 klaar... hoog tijd om te gaan koken! 



Ze lagen er later in dan normaal maar ach ja... het is vakantie! 

-xxx-











2 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar ;) en dan nog zulke mooie foto's weten te maken!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha ik zie t zo voor me :) En zo'n fijne foto's weer..

    BeantwoordenVerwijderen