zondag 30 maart 2014

Gisteren was moeizaam...


Gisteren was een moeizame dag... de eeuwige strijd tussen zussen onder elkaar, broers onder elkaar en zussen en broers onder elkaar lijkt hier per dag te verschillen. Voor we op weg waren naar de bakker had ik ik meerdere malen lelijk gedaan en stonden de zweetdruppels op mijn voorhoofd om over het ontbijt op bed niet te spreken! Op naar de bakker...



Kijk mama! Baby eendjes! Prachtig... papa en mama hadden wel 10 kleintjes! Jeetje wat een zorg voor die papa en mama zeg... en dat allemaal in 1 keer!

Op de terug weg schoten de roze loopfietsjes alle kanten uit en stopte we bij het bejaardentehuis/verzorgingshuis om even wat rondjes te rijden.... vind het tegenwoordig zo apart dat als je met je 4 kinderen op stap bent er minstens 1 keer aan me word gevraagd... goh, zijn die ALLEMAAL van jouw?!! Soms heb ik de neiging om te zeggen, nee ik ben maar de oppas...


Toen de jongens eenmaal op bed lagen hebben we zitten knutselen. De meiden hebben een mooi HELLO KITTY (poezen) masker gemaakt en ik maakte een papieren kraanvogel... vouwen kan ik hem niet,maar tekenen wel! Nadat ik de stukjes losknipte en overtrok op gekleurde papiertjes en deze uitknipte verscheen er een leuk gekleurd vogeltje op mijn papier!





Uitgespeeld en afgebrand plofte we neer op de bank... wat versuft kijk ik naar buiten of Benny al aan komt rijden met de frietjes. 

Ja... uiteindelijk kan ik zeggen, het was een leuke dag! Echt waar... maar nu in bad en naar bed. 



Ik wens jullie en fijne zondag! 

-xxx-





1 opmerking: