vrijdag 15 augustus 2014

De laatste week





Volgende week is onze vakantie echt voorbij en kunnen we weer fris van start! Uitgerust, opgeruimd en gebruind.... nou ja gebruind kan ik nou ook weer niet zeggen maar het witte is eraf! Ik had nog 2 dingen op mijn verlanglijstje staan die er niet van zijn gekomen, haken en naar de kringloop.... helaas, maar dat komt nog wel.






Waarschijnlijk was deze week de laatste keer dat we naar het strand zijn geweest (voor dit jaar dan). Als vervanging kunnen we altijd nog naar de Loonse en Drunense duinen. Daar is wel geen zee en ook de krabben moeten ze er maar bij denken, maar verder een fijne plek om je een middagje te vermaken!
Ook stond de heide prachtig in bloei... een heel veld met paarse heide... de meiden plukten een bloemetje voor me... hier mama, voor jouw... lief...





Ik zou graag onze slaapkamer een opfrisbeurt willen geven... nieuw kleurtje op de muur, nieuwe foto's in de lijsten enz enz... maar moet echt even opzoek naar wat leuke ideeën of er in ieder geval echt even goed over nadenken! Gek is dat toch hè... bij een kinderkamer hoef ik niet echt na te denken en komt het vanzelf, maar voor onze slaapkamer ligt dat toch anders! Zou ik dan toch misschien diep van binnen nog een kind zijn??? ;)





Ow ja nog 1 dingetje... misschien leuk om even te kijken! 

http://thebestgiftoflife.com/inspiring-mum-vicky/


Alvast een fijne week en tot snel!

XXX

2 opmerkingen: