woensdag 24 september 2014

Met z'n drieën...




Graag zou ik de kast schilderen (de groene).... maar in welke kleur?! Ow, en laten we de tafel niet vergeten! Ook die wilde ik wit maken... keuzes keuzes keuzes... blijft lastig! Zeker omdat ik altijd een uitgesproken mening heb over de meeste dingen en stront eigenwijs ben... maar waarom dan niet over de kast en tafel!? 
















Via mijn instagram account (circusbeeretsy) kwam ik een super DIY project tegen bij daphne1979! Erg leuk en simpel om te doen maar wat me nog tegen viel was het zoeken van een verfspuitbus met een mooie kleur! Overal zijn het harde of saaie kleuren, niet echt kleuren om je lampje of vaasje mee te spuiten! Deze heb ik uiteindelijk gevonden bij de www.hobbygigant.nl vooral de zacht blauwe, zacht roze en zacht gele zijn favoriet! 


Deze week ben ik met de jongens naar de kinderboerderij geweest! Wat heerlijk om ze met z'n 2-en bezig te zien! Ze hadden allebei een loopautootje waar ze mee door de ganzenpoep crossten en achter de geiten aanrenden! Hun blonde krullen waren nat van het zweet en Daan probeerde er elke keer tussen uit te piepen door hard weg te rijden in de tegengestelde richting van Mees... heel handig als je alleen bent..... 
Onderweg naar huis werd het langzaam stil... heeeeel stil... hun plakkerige mondjes zakte langzaam open en ze waren vertrokken...

Wat hebben we het leuk gehad met z'n 3tjes...




Dit weekend ben ik samen met de meiden naar het SNOR festival geweest en wat was het leuk! Ik had een kaartje gewonnen bij maandagdaandag! Er was van alles te doen en de meisjes waren niet weg te slaan bij het circus! Ze waren helemaal in hun element.... Roos heeft een uur op een mini fietsje rond gereden en Saar wilde op de grote skelter, wat niet helemaal lukte! Dan maar bordje draaien... je weet wel, het stokje met een draaiend bordje erop! Ik slingerde ze aan en gaf ze over aan de meiden, tenminste dat was de bedoeling! Na een half uur prielen met een stokje en een bord lukte het dan uiteindelijk....er was ondertussen al menig bordje bij de omstanders op het hoofd en in de nek gevlogen! het was windstil en het bordje draaide als een dolle boven op het stokje! 

Wat hebben we het leuk gehad met z'n 3tjes...



Ook bijzonder om nu eindelijk eens de mensen die je al lang volgt in real life te zien.... andersom zal dat waarschijnlijk ook zo zijn al dacht ik vantevoren, wat gaan ze van die boeren pummel vinden ;)
De zachte G...

Ook stond er de VWfotobus! Zooooo leuk!



Bij HEMA kun je nu op een makkelijke manier je IG foto's bestellen en mooi dat ze zijn!
Ze hangen nu boven de bank als een grote plaat bij elkaar... ik ben fan!




Fijne dag iedereen en tot snel!

XXX

2 opmerkingen: