woensdag 16 april 2014

De kast met herinneringen...


Heel de zijkant van de kast is beplakt met oude kaartjes en fijne plaatjes... gewoon dingen die ik mooi vind. Zo ook de oude poĆ«zieplaatjes op de voorkant van de kast (de kinderkopjes). 
Een hele tijd geleden stond er een stukje in de FLOW... (100% zeker weten doe ik het niet) maar vond dit zo'n mooi stukje dat ik het heb uitgeknipt en op de kast heb geplakt....zo zie ik het elke dag hangen en word er regelmatig aan herinnert hoe het ook alweer zat... 


'BEDERF NIET WAT JE HEBT
DOOR TE VERLANGEN
NAAR WAT JE NIET HEBT;
ONTHOUD DAT WAT JE NU HEBT
OOIT HOORDE BIJ DIE DINGEN
WAAR JE ALLEEN MAAR 
OP KON HOPEN'


Soms is het wel eens goed om daar bij stil te staan... iedereen heeft een druk leven en moet er goed uitzien, mooie schoenen hebben en vooral een dure tas! Maar dat is uiteindelijk niet waar het echt om draait...


Er moet vaak iets gebeuren voor we daar bij stil staan... en dat is oh zo zonde!


Zo genoeg slappe praat... 


Vandaag zijn we naar de Efteling geweest! We hebben een abonnement, maar hoe vaak we ook gaan het blijft een succes! Carnaval Festival vinden ze allemaal erg leuk al heeft Roos geloof ik het gevoel dat ze daar toch langzaam echt te groot voor word! Ook daar zwommen baby eendjes... mama eend kwam ogen te kort, de kleintjes schoten alle kanten op en papa lag op de kant met z'n rug naar het water gekeerd en keek niet op of om.... Ik keek Ben aan en lachte... Tsja zo gaat dat he!



Morgen staat een rondje kringloop gepland! 

-xxx-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten