maandag 14 april 2014

Het goede been!



YES! Vanochtend het goede been!

Ze waren er echt van overtuigt dat hier kleine kuikentjes uit zouden komen... als we ze nu thuis in het water leggen dat komen er allemaal kleine kuikentjes uit, toch?! Helaas, hier zit chocolade in meiden.



In de ochtend hebben we boodschappen gedaan en de was. Om 2 uur plukte ik de jongens uit bed om Roos van school te gaan halen... aahhh ze lagen nog zo lekker te slapen. Zielig is dat dan hè, maar goed het moest even! Dus hup met z'n allen naar school.



3 uur.... het is tijd en ze kan ieder moment naar buiten komen. Ja daar heb je haar.....d'r staartjes hangen op half elf en echt fris ziet ze er niet meer uit. Ze loopt hand in hand met een vriendje uit de klas en kom naar me toe... mama mag ik afspreken? Ik zie aan haar ogen dat ze het echt heel graag wil... ja hoor dat mag. Als ik dat vantevoren had geweten... ze heeft het leuk gehad dus dan is het goed!

Vanavond maakte ik de prei gehakt taart van www.uitpaulineskeuken.nl, hij was erg lekker al zat er veel nat in ondanks alles goed was uitgelekt voor het in de taart ging. Zal toch iets niet helemaal goed hebben gedaan! 

Het bed roept nu al...

-xxx-









1 opmerking: