dinsdag 1 april 2014

Punniken, the easy way!



Enkele jaren geleden kocht ik bij de kringloop (ach ja, waar ook anders) een apparaatje waarvan ik toen niet helemaal zeker wist waar het voor was. Hij heet PASSAP en het is een punnikapparaatje ben ik ondertussen achter. Wat een uitvinding is dat zeg... je draait en hoppa aan de onderkant komt er een prachtige gepunnikte sliert uit!
Echt iets voor de ongeduldige onder ons... iets voor mij dus. Ik heb altijd het probleem dat als ik aan iets begin het eigenlijk ook maar meteen af moet met tot gevolg dat ik om 2:00 nog achter de naaimachine zit om dat jurkje af te krijgen. Grote projecten worden dus ook automatisch lange projecten... heeeele lange projecten die met een beetje geluk en tijd ooit af komen.
 


 
Terug naar de PASSAP!
Ik vraag me af of er ook een nieuwe versie van is?! Ach.... ook niet zo heel belangrijk, vind deze toch mooier, al is het maar om het doosje. Die oude plaatjes hebben iets he?!
 

Ja, en nu hoor ik je denken... en wat ga je nu met die gemaakte slierten doen? Weet ik niet, gewoon gezellig in een bakje leggen en wie weet heb ik er ooit een leuk doel voor al hadden de meiden ze al gebombardeerd tot ketting en haarband.
 

Toen de jongens sliepen hebben we geschilderd... Roos mocht vandaag een dagje thuisblijven omdat ze niet lekker uit bed kwam. Dat was in de middag helemaal over en dus hebben ze lekker buiten gespeeld.

 
Ik wens jullie een fijne avond/woensdag!
 
-xxx-














1 opmerking: